一些生活。

休息得個幾日,又要開始忙啦! Aiesec果邊都開始左,上左2天的training ,星期六開始真正動手去做。今天跟組員們聊天,有西班牙男孩,來瑞典讀本科更希望讀碩士,因為西班牙碩士學位一年要10萬kr學費;也有曾在hk citi bank 和 hsbc 工作的越南女生,過來是為了進修,還有好好學習投資,因為她買了很多越南股票都被套住了。我想這是我最喜歡瑞典的原因,這裡什麼國家的人都有,大家可以交流不同的文化,我還向西班牙男生打聽西班牙必遊之地。 新既一科有3 位老師,1 個廢既,好在有d finance 底,自己睇書都知道佢想表達么野。今日果個,嘩!一入班房就精神哂,做么有個20到尾既人坐左係老師位度??鼻高高又五官端正,真人比學校網頁上面仲靚仔! 佢本身係umea university 畢業,之後去左stockholm university讀碩士,再番來Umea 讀多一個finance Phd,但本科是讀computer science.難怪對計數十分熱愛,成堂就不停將formula A塞入去formula B,再推算出formula C同formula B之間的關係,好在之前undergraduate 有聽書,都跟到佢既進度。呢位老師又時不時搞下爛gag,真係好啦, d lecture 即時吸引好多。 過左來瑞典,學習模式改變左好多。由於學既野太多,如果唔一星期清一次readings, 去到考試就大檸樂。另外,有唔明會即時問老師,盡量即日清哂佢。我以前有唔明就由佢算了....係學校網頁偷番來既,瑞典唔止靚仔老師多,靚仔同學都唔少,可惜靚女少左d,不過唔關我事啦! 就算係exchange students,都有好多靚仔!有個法國人好識襯衫,本身又生得斯文,番學用既書包都係好像 Tommy Hilfiger的杏色旅行袋,但我唔識讀佢個名,好繞口。 今日成朝就去左換車頭燈,因為前天買了一個單車燈,可惜是壞的,結果又要踩半個鐘單車去換一個價值29kr 的燈,但如果同樣野係downtown 買,要成99kr@@。跟手係大超市willy"s 入左生果,牛奶,油等等。番來食埋飯就要準備番學,臨出發前又手痕去影下相,因為呢2日白天是1到-2度不等,尋晚仲結埋霜。
d樹光禿禿
雖然凍左d,但天氣好好呀!
一結霜,個地下就閃令令,如果有光照埋去好靚嫁。不過一睇到個地下閃閃發光,就代表路很滑,要小心踩單車。
d 草全部被霜包圍住,就咁睇真係好靚!
但我影果時完全感受到果陣寒氣,pat pat 好凍!

新手套-2 用,方便影相,童裝 (30kr)
我這星期的"校服"

這個網誌中的熱門文章

愛情迷思。

一些生活。

在變好的路上。