發表文章

目前顯示的是 11月 30, 2008的文章

聖誕卡

圖片
今天考試感覺不錯,典型finance 的卷子,看得懂一下子就可以解決了,看不懂磨爛席也沒有用。 試後馬上就去了包餃子,難得的輕鬆。 家下有一棵巨型聖誕樹 樓下 今天買了一些聖誕卡,好久沒有寫聖誕卡了,難得來到了北歐,當然要寄一封卡片給朋友~卡片不貴,可是郵費盛惠$11 hkd一張,要睇住個荷包來寄! 這邊比較多不規則形的卡片

戰前糧食

圖片
在香港時,好日都不會吃公仔麵。 在瑞典,公仔麵好貴,5.9kr 一包,只有大日子前才會煮一包來過過口癮。 明早要考試了,加上現在路滑,走去考場可得花上20分鐘,今天特意去超市買了3 包歐洲版的出前一丁。 總覺得歐洲版的麵沒有亞洲的那麼香&彈牙,配料又沒有麻油,而且只有4 種口味,咖哩、牛肉、雞蓉和鮮蝦,可是我喜歡的是原味呀。食完仲要肚痛,么事呀宜家。

Fika( last day of Nov)

圖片
這星期的fika 主題是christmas,而重頭戲就是起薑餅屋啦! 所有原材料都在這裡了 看看!不只我一個人興奮,大家都很期待! 先點亮蠟燭,只點亮一根,因為代表十二月的第一個星期來臨了。 話咁快已經起好左個base。 加建埋個屋頂 最後加上煙囪 呢個係瑞典成日有既甜品,由咖啡、椰絲、牛油、麵粉(??不太肯定) 搓成,再放入冰箱雪30mins 開始裝修啦 我係第一個!yeah! 個個都有份幫手 A" little" boy is playing football. 瑞典人對性比較開通,所以有時也會拿這來開玩笑。但相處下來,你會覺得他們大多時比香港人(城市人)更單純善良。 間屋好靚呀~!!!!! 開始fika 啦,大家坐在一起飲飲茶,食甜品,再加吹下水,咁就過左一晚啦! 我們決定拍"funniest photo",um..睇來好成功! XD 我諗唸個就係點解我住果度冇超市,但我都想留低既原因了。apartment 式既學生宿舍有時更像一個屋企,我們可以傾得好深入,關係會更加親密。 就好像今天,pe 新生忽然問我"goodnight" 用廣東話係講,我用"早抖"做例子,話如果你細聲溫柔咁講,即係"sleep earlier "咁解,但如果好粗魯咁講,即係"Go to hell"。佢地覺得廣東話比普通話更加好玩,之後就嘗試用唔同語氣去講。其實呢度既生活好簡單,好小事已經可以開心成日,當坐埋一起傾計時,大家都用心去聽。係香港,有時即使坐埋一枱,都未必有心機去聽人講野,去真正享受相聚既一刻,大家永遠都有緊要野要做。但果d 野係唔係自己真正想要的?? 每一次做一個重大決定時,我都會站在80歲的角度去想,如果我現在老到走不動了,什麼事也做不了了,只可以回憶往事,那么我會希望自己的24歲是如何渡過?